פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני מתחילה ללמוד שנה הבאה לימודי רפואה בחו"ל ורציתי לשאול אם יש מלגות ללימודים בחו"ל? המקום שאני אלמד בו עדיין לא ידוע.. אופציה אחרת שחשבתי עליה היא האם אתם מכירים קרנות למימון לימודים? בלי שאני אצטרך להחזיר את הכסף לתורם..
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 19:19  03/02/16
שלום ירדן , חשוב להתחיל קודם בהחלטה של היכן תרצי ללמוד , שכר הלימוד משתנה ממדינה למדינה מאוניברסיטה לאוניברסיטה וכמובן שיש את שאלת השפה , באיזה שפה תרצי ללמוד? בדרך כלל אין הרבה קרנות הממנות לימודי רפואה , אך שוב זה תלוי המדינה והאוניברסיטה בה תרצי ללמוד
אני הולכת ללמוד באירופה באנגלית באוניברסיטה בינלאומית. אני אעשה את המבחני קבלה ל-7 אוניברסיטאות בחו"ל בחודש מאי, והאוניברסיטה שאליה אני אתקבל, שם אני אלמד. זה במזרח אירופה. אני יודעת שאין שם מלגות (באף אחת מהאוניברסיטאות שאני נבחנת אליהן ובכללי באירופה..) בגלל זה אני שואלת אם יש קרנות שמוכנות לממן תואר בחו"ל או אנשים "פילנטרופים" שמוכנים לעשות את זה.. (בלי שאני אצטרך להחזיר.. הלוואות מהבנק זו לא אופציה). אני יודעת שבארה"ב נוהגים לעשות את זה ויש להם אפילו אתר של מלגות כאלה.. השאלה היא האם יש כאלה גם בארץ?
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 14:49  05/02/16
היי ירדן , לא ידוע לי על קרנות שכאלו באירופה , אבל אולי שווה לדבר עם האוניברסיטה אליה תתקבלי , ותראי אם יש גופים באותה המדינה אשר כן יכולים לעזור , אולי אפילו במלגות חלקיות ...
אוקיי תודה :)
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור