פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, ברצוני לשאול האם ישנה דרך להתקבל ללימודי רפואה בתוכנית 4 שנתית בחול (פולין וכו') באם אני בוגרת תואר שני במדעי החברה? אני יודעת שבארץ ניתן להתקבל ל 4 שנתי בקונסטלציה הזו, במידה ומשלימים כ 4 קורסי ליבה (כמו כימיה אורגנית, ביולוגיה של התא וכו') ועומדים בציון GRE גבוה. השאלה היא אם גם בחול קיימת האופציה הזו.
שלום דנה, לימודי רפואה 4 שנתיים מוצעים דרכנו (דרך קמפוס לימודים) בשלב זה באוסטרליה בלבד, כך שלגבי מדינות אחרות אינני יודעת לתת לך תשובה. לגבי אוסטרליה, עקרונית נדרש תואר ראשון מדעי כלשהו, כמו ביולוגיה למשל, בממוצע 85 ומעלה. מה שניתן לעשות הוא לשלוח לאוני' בה את מתעניינת גליון ציונים ורשימת קורסים שעשית ולבדוק מולם האם ישנה אופציה להשלים את קורסי הליבה ולהירשם כך. בכל מקרה, ייש לבדוק זאת מול המוסד- לא ידוע לנו באופן כללי אם זה אפשרי, כיוון שזה כאמור לא עומד בתנאי הקבלה.
היי מבירורים שאני ערכתי - ניתן להתקבל לפולין (יש צורך לעשות IMAT ולהשלים כמה קורסים) קפריסין אך השכר מטורף. וכעיקרון יש אוניברסיטאות שעושות את זה, הכי טוב זה לשלוח מיילים עם גיליון ציונים ולברר מה התנאים. אני יודעת אישית שיש את זה באוקראינה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור