פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב. בשעה טובה התחלתי את לימודיי לתואר ראשון במנהל עסקים. בשנה השנייה ללימודים, אני צריך לבחור את ההתמחות שלי ואני מתלבט לגבי מה מתאים לי יותר: התמחות בשיווק, או ההתמחות החדשה שנפתחה ונקראת ניהול עסקי בינלאומי עם דגש על סין והודו. ראשית אציין שלאחר הלימודים אני מעוניין להיות עצמאי בעולם המסחר הבינלאומי, היבוא והיצוא. מאוד מעניין אותי למכור מוצרים ושירותים לאנשים ממדינות אחרות. אני עדיין לא יודע בדיוק איזה שירות או איזה מוצר אני הולך להציע, אבל אני יכול להגיד שאני כמעט בטוח שאשתמש רבות בפלטפורמת המסחר האלקטרוני, קרי הקמת אתרי מכירה באינטרנט ומכירות בפלטפורמות אלקטרוניות קיימות, כמו איביי (דבר שאני עושה כבר היום). בנוסף לתחום האלקטרוני, אני יודע שכן ארצה גם להקים משהו מעשי ולא רק אינטרנטי שעוסק בתחום הגדול של המסחר הבינלאומי. ההתמחות החדשה והיחידה מסוגה בארץ שמוצעת במכללה למינהל בה אני לומד, היא כאמור חדשה. כלומר, מלבד מה שהמכללה מספרת על ההתמחות, אין לי ממש אופציה להיעזר בסטודנטים שלמדו בהתמחות הזאת ויכולים לתת לי מידע יותר תאכלס. למרות זאת, אני כן מתכנן, בנוסף לתחום האלקטרוני, להקים משהו ב"עולם המעשי" ולא רק הוירטואלי שעוסק בתחום הגדול הזה שנקרא המסחר הבינלאומי. זה יכול להיות לייבא משהו, זה יכול להיות לייצא משהו, וזה יכול להיות משהו אחר. אבל אני כן ארצה משהו בנוסף לתחום האינטרנט. תודה, חן.
סגור