פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
פלוני נית | 06:37  29/08/16
שלום, רציתי לשאול לגבי תואר ראשון בפסיכולוגיה. 1- הבנתי שתואר ראשון בפסיכולוגיה הוא תואר קשה מהרגיל, האם זה נכון? כמה קשה מהאחרים ? 2- האם כדאי לשלב את התואר עם חוגים נוספים או לימודי חטיבה כגון חינוך או ניהול או ניהול משאבי אנוש או כלכלה? אם כן, עם אילו חוגים הייתם ממליצים לשלב את התואר? 3- תואר במדעי ההתנהגות באו"פ (שם אני לומדת) ארוך ויקר משאר התארים, כולל פסיכולוגיה, האם אחד מהם עדיף מהשני מבחינת הביקוש או ההתמקצעות? -הכל בהנחה שלא אמשיך לתואר שני, לא חושבת על זה כרגע ! תודה רבה על העזרה, אשמח לשמוע מכם בקרוב !!!
אם את לא מכוונת לתואר שני בפסיכולוגיה אז תנסי לגוון כלומר להוסיף חטיבה להעשרה עצמית , כעיקרון השילוב המתבקש הינו ניהול משאבי אנוש , רק ניהול לא מוסיף אבל גם לא גורע , כלכלה מיותרת אלא רק אם את רוצה לעבוד בתפקיד של אנליסט או חברות שמתעסקות במחקרים שיווקיים ופה ידע בכלכה מאוד עוזר. שיהיה בהצלחה
סגור