פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ענבלולה | 18:41  20/12/14
שלום רב, אני בשנה האחרונה של לימודי קרימינולוגיה+מדעי המדינה ומתעניינת בהסבת אקמאים (הקצרה ביותר שיש) להוראת אנגלית אני מחפשת הסבה שאורכה לא יותר משנה והבנתי שזה תלוי בכמות ההשלמות שיהיו לי אשמח לשמוע חוות דעת על מוסדות לימוד שונים כמו גם מסלולים שיכולים להתאים לי מבחינת משך הזמן תודה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:18  22/12/14
ענבלולה שלום ותודה על פנייתך. קיימים מספר מוסדות אקדמיים טובים בהם ניתן לעשות הסבה להוראה - אני ממליצה לך ליצור קשר עם מספר מוסדות ולבחור במוסד שנראה לך ביותר על פי הקריטריונים שחשובים לך - קרבה גיאוגרפית, איכות צוות הוראה, איכות סטודנטים, סיוע במציאת עבודה עם סיום התואר, מוניטין בשדה החינוכי ועוד. משך הלימודים של תעודת ההוראה משתנה בהתאם לרקע ממנו את מגיעה ולתעודת ההוראה הרצויה, שכן עושים איזשהי אינטגרציה ביניהם על מנת לבנות תכנית לימודים קצרה ככל שניתן עבורך. על מנת לבנות את התכנית ולקבל מידע מפורט וקונקרטי יותר יהיה עלייך לפנות למרכז המידע במוסד הלימודים בו את מעוניינת ללמוד. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
סגור