פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, שמי שירן אני בת 25. אני לא כלכך יודעת מאיפה להתחיל . פניתי ליעוץ תעסוקתי ויצאתי ללא תשובות לעצמי. אין לי בגרות ולא פסיכומטרי. יש לי ניסיון עם ילדים. אוהבת ילדים אבל לא רוצה להיות גננת. כל מתקשרת ויועצת תעסוקתית אמרו לי שאני צריכה לעסוק בחיי בנושאים שקשורים לטיפול. זה כן בתוכי וזה ממלא ומספק השאלה איזה סוג של טיפול? אני בצומת. אנע כל כך כמהה כבר להתחיל ללמוד ,להציב לעצמי מטרות. אבל אני מרגישה שאין לי מטרות ואין לי חלומות. כשנותנים לי תרגיל לרשום איפה אני רואה את עצמי בעוד מספר שנים, יתרונות חסרונות,רצונות שאיפות ומטרות,אני פשוט נתקעת. אני לא יודעת אפילו מה אני רוצה. יש כל כך הרבה נושאים שמעניינים אותי ומרוב שיש - אני הולכת לאיבוד וכל פעם משהו ומישהו אחר מורידים לי או מרימים לי את המוטיבציה. הייתי בצבא חיילת בודדה (השתחררתי לפני 4 שנים) ולפני שנתיים קיבלתי מלגה מלאה להשלמת בגרויות, התחלתי עם המון מוטיבציה ומהר מאוד נשרתי וויתרתי כי היה קשה לי כספית וגם מבחינת הלימודים. אז להשלים בגרות אני לא רואה את עצמי עושה זאת . . בבקשה מה לעשות,,??? תעזרו לי. לאן לפנות לאיזו הכוונה? איזה תרגיל לעשות עם עצמי? מרגישה חסומה מאוד מאוד ואטומה. באתי מילדות די קשה גדלתי ללא הוריי,עם דודתי. ואחי הגדול. אני כן רוצה לחלום לשאוף ולהצליח. אני לא רואה את עצמי משלימה בגרויות בשביל להכנס לאוניברסיטה. אני מתעניינת בתחום הטיפולי יותר, אם זה רפואה אלטרנטיבית,ילדים, קרימינולוגיה,נפשי רוחני . רק אין לי משהו ממוקד.אני מתעניינת גם במשחק ומתחילה ללמוד בנובמבר בתאטרון לראשונה בחיי ,באיזור שלי . אלו לא לימודים אקדמאיים אבל זה משהו שאני חושבת שיתרום לי לביטחון העצמי ולנפש . אני חייבת עזרה והמלצות,טיפים . איך אוכל לשים את האצבע על משהו ממוקד ולהתחיל כבר לעשות משהו אמיתי עם החיים שלי. שינוי. להרגיש שאני לא דורכת יותר במקום. כי לעשות דמיון מודרך או לרשום בדף דרך כל מיני תרגילים שקראתי באינטרנט איך לעשות ויועצת תעסוקתית גם לא הובילה אותי לשום מקום עם זה. האם יש דרך יותר מעמיקה למצוא את עצמי?
סגור