פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 09:53  06/05/15
כבר המון שנים שאני מתלבט בשאלה במה לעסוק בחיי, קרוב לשבע שנים כבר. לאחר השבוע נרשמתי לאו״פ ולקחתי כמה קורסים בתקשורת, מסלול עדיין לא היה לי. נכשלתי בארבעה מהם עקב עצלנות ופרשתי. תמיד היו תחושות לחזור ולהמשיך בפתוחה אבל אני מאז מפחד להירשם שוב מחשש שאכשל. מבין התחומים אשר התחברתי אליהן בבודקי את מסלולי הלימודים אז תחומים כמו מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים והיסטוריה של עם ישראל והיסטוריה כללית ופילוסופיה קרצו לי. מתמטיקה אין לי ואני בן 29 כבר ונושק ל-30, מבולבל לחלוטין ומסתמך גם על אבחוני תעסוקה מ-2010: באחד מהם נמצאתי מתאים לתחום המחקר למקצועות כמו בלשנות ומידענות, נמצאתי כאיד היודע לשים לב לפרטים, בעל אוזן טובה לשפות, כך גם באבחון השני בלשכה בו נמצאתי מתאים לקורסי הנה״ח וניהול מחסן. אינני יודע מה לעשות, כבר קצה נפשי מכך, כאדם אני אוהב לקרוא ספרי עיון בהיסטוריה בעיקר, אוהב לכתוב, להביע עצמי בע״פ, לבדוק דברים לעומק. אוהב למצוא הבדלים ולשים לב לפרטים קטנים. אני עובד במוקד טלפוני די הרבה זמן ופשוט נשחקתי מכך. מה לעשות? והאם יש מקצועות היכולים להתאים? אשמח לתשובות.
לדעתי כדאי להפסיק להתלבט, ל"קפוץ למים" לאחד התחומים שציינת ולהתחיל להתקדם בו. בהצלחה
הילה | 16:59  20/08/15
אם את צריכה ייעוץ בלימודים הירשמי דרך הלינק ונציג יחזור אלייך, בהצלחה:) http://www.pelozen.co.il//campaign/view_campaign/limo3/666477
סגור