פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני כבר קרוב לשנה ממש מתלבטת איזה מקצוע לבחור. בהתחלה חשבתי על הכיוון של הוראת תיאטרון מאחר ואני מאוד אוהבת את עולם התיאטרון והמשחק. אך הבנתי שזה תחום שאין בו כל כך עבודה. אח"כ חשבתי על קלינאות תקשורת, אך אני לא יודעת עד כמה זה באמת מעניין אותי וגם הפסיכומטרי שלי לא מספיק. כנ"ל לגבי פסיכולוגיה בבן גוריון. עכשיו אני בכיוון של תזונה לתואר ראשון וייעוץ חינוכי לתואר שני, אבל אני עדיין לא מוצאת את הכיוון. וגם אין לי שמץ איפה ללמוד חשבתי גם קצת בכיוון של מנהל עסקים כי אמרו לי שזה מתאים לי אבל אני לא סגורה על כלום... מה עושים??? אשמח לכל עזרה :)
היי יעל, אני אישית היתי מציעה לך ללכת על מנהל עסקים. זה אישית מה שאני החלטתי שאני רוצה ללמוד אחרי שעברתי גם לא מעט שנים של התהפכויות( פשוט כי הבנתי שבזה אפשר למצוא יותר עבודה בעתיד) אבל תוכלי להכנס גם לקישור הבא ולקבל יעוץ חינם ממקצוענים ומומחים http://www.pelozen.co.il//campaign/view_campaign/limo3/96977 או להשאיר את הפרטים שלך ואדאג שיצרו איתך קשר. שיהיה לך סוף שבוע נהדר. ועוד טיפ אחרון, חשוב ללכת על מקצוע שגם טוב וגם מעניין אותך. אם זה לא יעניין אותך תמצאי את עצמך מבזבזת זמן, אך גם צריך לוודא שיש לו ביקוש אחכ בשוק העבודה. :)
סגור