פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בוגרת תואר עבודה סוציאלית מאונ' תל אביב ויש ברשותי 4 שנים ניסיון בעולם שירות הלקוחות. לאחרונה החלטתי לעשות הסבה לתחום משאבי אנוש ויש לי מספר שאלות: 1. שמתי לב שהמשרות היחידות שאפשר להגיש אליהם קו"ח ללא ניסיון זה כרכזת השמה בחברת השמה, שזוהי למעשה ההזדמנות היחידה לעשות דריסת רגל בתחום. השאלה היא האם אכן זהו המצב, ואין מנוס מלהתחיל בחברות האלה, או האם יש חברות שכן מגייסות אקדמאים ללא ניסיון 2. במידה ואתחיל לעבוד בחברת השמה, מאוד חשוב לי לעבוד במקום בו אין מיקוד על גיוסי ענק למוקדי השירות למיניהם וכן לכוון את עצמי יותר לכיוון עולם גיוס ההייטק ועולם הטכנולוגיה. אילו הן החברות ההשמה הטובות ביותר לעבוד בהם? 3. מהו השכר הממוצע לאקדמאי ללא ניסיון כרכזת השמה? ( אם בחברת השמה או בחברה הנותנת שירות אחר) תודה רבה, מעיין.
סגור