פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דוד | 21:40  21/02/16
שלום.אני דוד בן 24.בצבא הייתי בצוות סיסטם ואחרי השחרור התחלתי לעבוד כאיש סיסטם ותומך טכני בכל מיני חברות.מרוויח יפה בסהכ אבל אני רוצה להתקדם ומרגיש שאני דורך במקום. אני מתלבט אם לעשות תואר כלשהו (יש פסיכומטרי 650) או לעשות קורסים אבטחת מידע וסייבר במכללת סלע שכולל ccna,checkpoint,linux,ועוד שלל נושאים הקשורים לעולם הרשתות ואבטחת מידע. מצד אחד אני לא רוצה להגיע לאיזה תקרת זכוכית בעתיד כי אין לי תואר, מצד שני אני אוהב את המקצוע שלי ולא מעוניין להחליף אותו. מכיוון שאין תואר לאנשי סיסטם בתחומים שציינתי.אין לי מושג מה לעשות.חשבתי ללכת ללמוד ניהול מערכות מידע אבל שום למרות שהנושא די קרוב , זה בעצם ללמוד מקצוע חדש שפחות מעניין אותי. תודה רבה מראש.
סגור