פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני דוקטור לפסיכולוגיה (PhD) עם ניסיון רב במחקר, ניתוח סטטיסטי מתקדם ופרסומים בכתבי-עת, ואני מציע שירותי יעוץ וניתוח סטטיסטי מתקדם לעבודות סמינריוניות, תזה, דוקטורט ועוד. השירות כולל את כל שלבי המחקר הכמותני: סיוע בבחירת משתני המחקר ומערך המחקר הרצוי, בניית שאלוני מחקר, קידוד הנתונים ב-SPSS , ניתוח הנתונים (לרבות ניתוחים מתקדמים: רגרסיה, ניתוחי שונות, משתנים מתווכים, ניתוח משוואות מבניות SEM ועוד), סיכום הממצאים והצגתם מילולית, טבלאית וגרפית (בעברית או באנגלית), כתיבת החלק המתודולוגי ומסקנות המקר לאור ההשערות. ליווי והנחייה מתמדת לאורך כל התהליך. מחירים גמישים לסטודנטים, הצלחה מובטחת! ליצירת קשר ניתן לפנות במייל או בטלפון. מאור, 052-5225996, maor.shani@gmail.com
סגור