פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
השתחררתי לפני כחצי שנה בערך מהצבא ואני מתלבטת מה ללמוד. אני מאוד מעוניינת לעבוד עם ילדים בעלי לקויות למידה ובגלל זה חשבתי על תואר בחינוך מיוחד כדי להגיע להוראה מתקנת או מורה לילדים מתקשים בבית ספר. דרך התואר יש גם תעודת הוראה רגילה עם מקצוע ללמד וזה דבר שאני פחות רוצה.. להיות מורה בכיתה. אלא יותר לעבוד עם הילדים שמתקשים מחוץ לכיתה ואולי להמשיך לאיבחון דדיקטי כתואר שני.בנוסף בתואר קצת קשה לי להחשף לאוטיזם ברמות קשות מצד שני חשבתי על תואר בחינוך גופני . אני מאוד מתחברת לעולם הספורט ולילדים. ספורט זה משהו שתמיד היה בנפשי ..אבל שוב פחות מורה לספורט אלא לשלב את הטיפול דרך הספורט . (יש לציין שלתואר בחינוך מיוחד אני לא צריכה במבחן פסיכומטרי ובחינות גופני כן, מה שמעכב אותי ללמוד בשנה הבאה כדי שאספיק להבחן)מה כדאי לי ללמוד ? והשנה או בשנה הבאה? האם אני יכולה דרך תואר ראשון בחינוך להגיע לריפוי בעיסוק כתואר שני?
סגור