פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, למדתי תואר במדעי המחשב ואני עוסקת כמה שנים בתחום פיתוח התוכנה. אני מרגישה כבר כמה שנים שהתחום לא מתאים לי וחושבת על שינוי בקריירה. יש לציין לא מתאפשר לי להשקיע זמן וכסף רב בלימודים ארוכים כרגע (אני מדברת על לימודים של כמה שנים כמו תואר ראשון) ואני מחפשת משהו שקשור כבר למה שלמדתי ואוכל למנף את הניסיון שלי אליו. אשמח אם תעזרו לי בהכוונה מסוימת: חשבתי על התחום של ניתוח מערכות - להבנתי מדובר על כתיבת אפיונים ותכנון הקשרים השונים והלוגיקה העסקית בהתאם למגבלות התוכנה - תקנו אותי אם משהו חסר / לא נכון. האם התואר שלי רלוונטי למקצוע? האם עלי להוסיף עלי משהו? (כגון קורס או תואר שני) והכי חשוב - איך מתחילים לעסוק בו? מחיפוש שערכתי באינטרנט כל המשרות שמפרסמים מחפשות בעלי ניסיון - אז איך מישהו חסר ניסיון אמור להתחיל לעסוק בו? ובנוסף - שאלה כללית שאשמח לעזרתכם בה: באילו עוד תחומים אוכל לעסוק עם התואר שלי? מדברת כמובן על משהו מעשי שאפשר להתחיל בו מאפס ושלא דורש השקעה ענקית של זמן... תודה רבה!
סגור