פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן גרבלי | 12:41  01/06/17
שלום רב, אני בוגר תואר ראשון בביוכימיה ומדעי המזון (סיימתי לפני כשנה), מאז עבדתי בשתי משרות מעבדה, בהן לא כ"כ מצאתי את עצמי ועזבתי אחרי תקופה קצרה. עבודה במפעלים אני לא בטוח עד כמה מתאימה לי, מה גם שרובם רחוקים ממני. במבחן הולנד קיבלתי את התוצאות הבאות: אני טיפוס אומנותי יותר ולאחר מכן- קונבנציונלי, חקרני, יזם, חברתי ובסוף ריאלי. כיצד אני יכול להשתלב בתחום שלי עם נטיות אומנותיות? או שאני צריך לחשוב על הסבת קריירה... תודה רבה.
לידור | 16:32  22/06/17
אחי אל תיתן למבחני אישיות להגדיר אותך ובטח אל תקח החלטות גורליות על פי המבחנים האלה. יכול להיות שעוד לא מצאת את מקום העבודה האולטימטיבי שלך וזה בסדר, מה שכן אל תתייאש מהתחום ותזכיר לעצמך מחדש למה התחברת לתחום הזה תחפש את התשוקה למקצוע ומשם הדברים יתגלגלו. בהצלחה
סגור