פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב!, אני מעוניינת בהכשרה מקצועית, כלימודי תעודה, בתחום האבחון וההכוונה התעסוקתית. נושאים כמו הערכת והדרכת עובדים, אבחון תעסוקתי [כישורים והתנהגויות] ואחריו גם הכוונה תעסוקתית [כמו פיתוח או שינוי קריירה]- מאוד מדברים אליי. מכיוון שפסיכולוגיה תעסוקתית היא תואר [שני], התלבטתי בין לימודי משאבי אנוש לייעוץ תעסוקתי. שאלותיי הן- מבחינת פרקטיות אחרי הלימודים יש קורס עדיף יותר? היכן מומלץ יותר ללמוד תחומים אלה? במה שונים הייעוץ הארגוני ופיתוח/ניהול ההדרכה ממשאבי האנוש? [כי הבנתי שייעוץ תעסוקתי/קריירה הוא יותר מכיוון העובד ומשאבי אנוש הם יותר מכיוון הארגון] משני התחומים ניתן לצאת לעסק פרטי? יש הבדלים במשכורות בין בתחומים? והאם כבעלת תעודה עדיין אוכל למצוא עבודה או שחשוב במיוחד התואר? המון תהיות עלו לי בעקבות ההתלבטות הזו ואשמח לקבל מושב בהקדם, מודה מראש- ליעד.
סגור