פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
לפני כשבועיים עשיתי בגרות בהיסטוריה א וב' האם הציון הסופי הוא של שניהם או כל אחד בנפרד? שאלה נוספת, כמה לדעתכם נדרש שיעורים פרטיים להכנה לבגרות של 3 יחידות? אני מעוניין ב5 יחידות אך הבנתי שלא ניתן אלא רק לפצל ל3 יח'ואז 2 יח' אשמח לתשובות.
לא הבנתי, אתה רוצה 5 יח' אבל להתחיל ללמוד עם מורה פרטית ל3 ואז להשלים עוד 2? אם כן חבל על המורה פרטית, זה מלא מלא שיעורים, וחומר, אני השלמתי ל5 בקורס השלמת בגרויות בקידום, אחרי שבפעם הראשונה למדתי לבד ונכשלתי. זה המון חומר, וקצת משעמם, בקידום הם מעבירים אותו בצורה מאוד ממוקדמת, מה שלא צריך לא מלמדים, מאוד עניינים, מכינים אותך באמת לבגרות בלי בלבולי מוח מסביב, בסופו של דבר זה גם יוצא יותר משתלם, תחשוב... שיעור פרטי היום ל45 דק' מטפס ל140 ש"ח זה המון!
מנהל פורום בגרויות | 17:36  29/06/15
שלום דניאל, ישנו ציון לכל בחינה בנפרד- היסטוריה א' והיסטוריה ב'. והציון הסופי משקלל את שניהם יחד כאשר היסטוריה א' היא 40% מהציון, והיסטוריה ב' היא 60%. לגבי השיעורים הפרטיים זה מאוד אישי לאותו לתלמיד, תלוי בגישה שלך למתמטיקה, ברקע ממנו אתה מגיע, באיכות העברת החומר ועוד... זה ההבדל בקורס שאת יודע בדיוק את משך הזמן והוא ממוקד לסיים את החומר כולל חזרות עד הבחינה. בהצלחה
לא הצלחתי להבין למה מחקתם את התגובה שלי? איזה מן פורום זה?
כל המידע הרלוונטי בנוגע לבגרויות ניתן למצוא בקישור הבא: http://www.bagruyot.com/ מקווה שעזרתי :)
סגור