פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
שלום,אני תלמיד כיתה י.ושובצתי ל3 יחידות באנגלית ומתמטיקה.אני מאוד מעוניין לעלות ל5 יחידות ולמדתי כול החופש הגדול.הבית ספר המעצבן לא מסכים לי.והמנהלת אמרה שזה לא נכון שאפשר לרדת תמיד ל3 יחידות כי אם ארצה לרדת בכיתה י"א או י"ב לא אוכל כי אפסיד שאלון ואז אשאר בלי בגרות בכלל.זה נכון??
מנהל פורום בגרויות | 13:38  18/09/15
שלום, רק בית הספר שלך יכול לקבוע באיזה רמת בחינה תבחן, כאשר תסיים את התיכון תוכל לבחור האם לשפר ל5 יחידות. אתה יכול לבקש שיחה מיוחדת עם המנהלת שאולי ירכבו לך מבחן לבדק העברה ל5 או 4 יחידות בהצלחה
כן אבל זה נכון מה שהמנהלת אמרה? שאי אפשר לרדת תמיד ל3 יחידות כי אם ארצה לרדת בכיתה י"א או י"ב לא אוכל כי אפסיד שאלון ואז אשאר בלי בגרות בכלל.זה נכון??
אתה רוצה מ3 יחידות באנגלית לקפוץ ל5? ואוווווו.... אחי בהצלחה!! זה חתיכת מקפצה אתה יודע, ההבדל ברמות הוא עצום!! בלי חלילה לזלזל (רק מנסיון) קח שאלונים של 5 יחידות תראה איך אתה עם זה, בעיני גם 4 יחידות זה סבבה לגמרי,וגם זה לא קל. עכשיו אתה בטח תוהה למה ההתנשאות? אז ממש לא. פשוט גם אני ניסיתי לקפוץ ביחידות כלפי מעלה וקיבלתי ציון מזעזע שהיה מוטב אם הייתי עושה 4 יחידות אנגלית ומקבלת 80. אחרי הצבא עשיתי קורס אנגלית בוול סטריט שם אין לך ברירה אלא לפתוח את הפה ולהתחיל לתפוס בטחון בשפה לא בשביל הבגרות אלא בשביל תכלס לדעת לדבר אנגלית ולהגדיל משמעותית את אוצר המילים, באיזשהוא שלב שקלתי גם לשפר ל5, ועשיתי את זה, לא בקלות אבל היה משמעותית יותר קל ממה שהיה בתיכון.
סגור