פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני שוקלת לעשות הסבה מדיאטנית לאחיות. 1)רבים מהקורסים בתוכנית כבר עשיתי אבל בגלל שמוסדות הלימוד לא מוכנות להגיד לי מראש כמה פטורים אקבל מאוד קשה לי להחליט בין המוסדות השונים.. האם משהו מכיר מקרה דומה או יודע להגיד בערך כמה פטורים ניתן לקבל? האם יש הבדל בין המוסדות השונים בעניין הפטורים? 2)האם ניתן לעבוד במקביל ללימודים? האם ניתן לעבוד בבתי החולים? 3)האם יש מלגות עדיין ממשרד הבריאות? 4)באילו מוסדות ניתן לגור כזוג במעונות? 5) האם יש הבדל בין המוסדות השונים מבחינת קבלה לעבודה? האם יש העדפה לאוניברסיטה ע"פ מכללה? 6)מהו השכר ההתחלתי של אחות בשנים הראשונות? 7)האם באמת קיים מחסור באחיות ובטחון תעסוקתי? 8)האם יש קביעות במקצוע? 9) האם המקצוע בד"כ קשה פיזית? האם ניתן "לבנות" על עבודה במרפאה ולא בבי"ח? האם יש ביקוש גם במרפאות? 10) האם המקצוע שוחק נפשית יחסית למקצועות אחרים? 111) מאוד חשוב לי לעבוד במקום שנותן מקום להבעה עצמית, ליזום ולהיות יצירתי ולא רק "למלא פקודות", האם המקצוע יכול להתאים לי ואיפה כדאי לעבוד?
יאנה | 10:02  17/03/16
אענה רק על שאלתך האחרונה - אם את מחפשת הבעה עצמית, יוזמה ויצירתיות - סיעוד הוא לא בישבילך! כל העבודה של אחות סובבת סביב נהלים נוקשים, חוקים והוראות מרופאים!
1. לא, כי זה תלוי בכל מוסד בנפרד. 2. כן. בתנאי שאין לך בעיה לקרוע את עצמך ולתזז בין עבודה ללימודים. אפשר לעבוד בתור כוח עזר, או בתחומי מינהלה שונים בבית החולים. 3. בינתיים יש מלגות. 4. תצטרכי לשאול כל מוסד בנפרד. לא לכולם יש מעונות. 5. המחסור בכוח אדם כל כך גדול, שאין הבדל בקבלה לעבודה. 6. תלוי במספר המשמרות בשבוע ואיפה עובדים. 7. כן 8. כן. 9. כן וכן לשניהם. 10. כן. 11. צריך להפעיל את הראש ולקבל עשרות החלטות כל יום. יצירתיות תלויה בהגדרה שלך ליצירתיות, אבל יש לה מקום.
מריאנה | 23:14  29/03/16
אחלה שאלות אבל אוכל לענות רק לחלק ותצטרכי פשוט להתקשר לבתי ספר לסיעוד קרובים למקום מגורייך ולשאול. 2. ניתן לעבוד במקביל ללימודים, בתור סטודנט לסיעוד אפשר לעבוד בבתי אבות או בתי חולים - צריך לברר 7 יש מחסור, מאוד תלוי באיזה מקום בארץ, מן הסתם מחלקות פנימיות עם עבודה הכי קשה תמיד יש מחסור... 9 יש עבודה מגוונת, בטיפת חלב נמשע לך עבודה קשה פיזית? תחליטי מה זה קשה מבחינתך. אם את לוקחת מלגה ממשרד הבריאות תתחייבי לעבוד במוסד בו הוא יציב אותך. 10 אני חושבת שלמקצוע שלנו כל אחת מביאה את עצמה עם היצירתיות, היוזמה והאישיות המיוחדת. ברור שיש מסגרת וחוקים, ורק את מחליטה איפה טוב לך. ויחד עם הכל - במרכז עומד המטופל שלך. נקודה למחשבה.
סגור