פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, אני מעוניינת להתחיל ללמוד לימודי הסבה לאקדמאים, באוקטובר 2017. כדי להתגבש עם ההחלטה, להרגיש שאני מתקדמת בכיוון וכן להקל על עצמי בתחילת הלימודים, הייתי רוצה להתחיל ללמוד לאט-לאט מושגים הקשורים לרפואה, להתרגל לאנגלית הרפואית, לקבל מושג ראשוני באנטומיה, וכו'. אילו אתרי אינטרנט ו/או ספרים מתאימים לצורך כך? תודה :-)
הספרים עצמם יקרים, אז לא כדאי לקנות אותם. לפעמים יש באינטרנט מהדורות קצת יותר ישנות (אבל עדיין טובות) שאפשר להוריד בחינם. את יכולה להסתכל בספרי אנטומיה כמו Principles of Anatomy and Physiology של Tortora או Atlas of Human Anatomy של Netter כדי לקבל קצת מושג איך זה מרגיש.
גם אני לא ממליצה על ספרים לרכישה - יקרים... ממליצה ללכת לספריה עירונית במקום מגורך ופשוט לקחת שם ספרים עם נטומיה ולעיין. ספרות ממש מקצועית תהיה בעייתית א' כי זה קצת משעמם סתם ככה "על יבש", כשמלמדים אותך זה יותר מעניין וזוכרים דברים יותר טוב. קחי בחשבון מלמדים אותך ממש מאפס, אל תלחצי מראש בהצלחה
סגור