פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אנונימית | 23:32  28/05/16
שלום אני בת 18 קיבלתי פטור מהצבא למרות שניסיתי להתנדב לצבא הם שללו אותי גם להתנדבות אני יכולה לעשות שירות לאומי ומעניין אותי לימודי סיעוד הפטור הוא ע רקע נפשי הייתי מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית לחודש בגיל 14 נוטלת כדורים וכנראה אצטרך אותם לעוד הרבה שנים השאלה שלי אם פוסלים אנשים כמוני ללימודים ולעבודה אני מציינת שאני מתפקדת עשיתי בגרות מלאה תודה
אנונימית | 00:41  29/05/16
הבנתי שניתן ללמוד לתעודה ולתואר. מה ההבדל ומה עדיף?תודה רבה
ני | 17:21  03/06/16
זה לא חייב להיות חסם ללימודים. זה תלוי יותר במהות המצב הספציפי. הלימודים עצמם הם רק חל' מהתמונה. בסוף הלימודים צריך לעבור בחינת רישוי, ואם יש מצב שבו את עלולה להוות סכנה לעצמך או לאחרים, עשויים לזמן אותך לוועדה רפואית או לא לתת לך רישיון לעסוק במקצוע.
לודה | 12:15  05/06/16
ללימודים יקבלו אותך, שאלה האם את כבר מוכנה ללחץ כזה- לימודים לא פשוטים, משלבים התנסויות במחלקות שונות בבית חולים, ובהמשך הלחץ רק עולה לקראת בחינה הממשלתית. כל התמודדות דורשת חוסן נפשי מסויים, והשאלה האם את מספיק בוגרת ומוכנה להתמודד עם זה בשלב זה בחייך? את ס"הכ מוד צעירה, הם יש לך תמיכה נפשית, משפחה וחברים שעוטםים ותך ומהווים בשבילך כתף איתנה? אני מכירה 2 בנות שנאלצו ליטול תרופות כדי להתמודד עם הכל, ואחת אושפזה מיד בסיום הלימודים מספר פעמים. תחשבי טוב ובהצלחה!
סגור