פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני מתלבטת אם ללמוד עיצוב אופנה או אדריכלות ואני בודקת מכינות הלכתי לבדוק את הבינתחומית ואת קווים ושניהם מציעים בערך אותו דבר אני מניחה שכולם מציעים בערך אותו דבר השאלה היא מה הכי טוב מה הכי נחשב אם מישהו יכול לענות לי אני אשמח תודה
היי דנה, גם לי הייתה את אותה התלבטות ! אני בחרתי בקווים והתחלתי ללמוד בסניף ת"א. אני ממש מרוצה ואני מרגישה שהשתפרתי פלאים !
את בספק לגבי תחום לימודי כלשהו וזה בסדר! אני לומדת אדריכלות באריאל (לתואר) וזה מקצוע לא קל בכלל. כל שבוע אנחנו מקיימים הרצאות בנושא הארכיטקטורה, ובהזדמנות זאת, ברצוני להזמינך להרצאה שתתקיים ביום חמישי הקרוב(24/5), בשעה 14.00, אודיטוריום ראאב, המרכז האוניברסיטאי, בנושא: "אדריכל אל מנספלד ומוזיאון ישראל, בניין פתוח קצה". מקווה מאוד שהיא תעזור לך להבין יותר את המקצוע ולהחליט. אדריכל אל (אלפרד) מנספלד, חתן פרס ישראל באדריכלות, פיתח שיטות תכנון מודרנית לבניין תוח קצה, הצומח באופן אורגני על שטח נרחב, לאורך זמן ולפי צרכים משתנים , תוך שמירה על ה-DNA שלו והקשר שלו לסביבתו הייחודית. תכנון מקורי זה, המושתת על מתמטיקה, בלשנות, ביולוגיה ומדעים נוספים, זיכה את מנספלד בתחרות לתכנון מוזיאון ישראל ב-1959. מאז הוא תכנן וליווה את הרחבתו ההרמונית של המוזיאון 35 שנים ברציפות. תכנון מוזיאון ישראל מבטא גם הישג אישי וגם אמת מידה למודרניזם הישראלי. מנספלד זכה לתהילה בינלאומית והשאיר אריו מורשת אדריכלית מפוארת וגם "הוראות הפעלה" שפרס ב"אני מאמין" מפורט ומנומק. שנת 2012 היא שנת המאה להולדתו של פרופ' מנספלד (1912-2004), שהיה דיקן הפקולטה לאדריכלות בטכניון, הכשיר דורות רבים של אדריכלים משך 38 שנים, וניהל פרקטיקה פרטית ענפה ורבת השראה. ההרצאה, אותה יעביר בנו מיכאל, תתקיים באודיטוריום ראאב, במסגרת הרצאות האורח של ביה"ס לארכיטקטורה של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, והיא פתוחה לקהל הרחב.
סגור