פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מירב | 09:06  13/04/10
כרגע אני מעסה רפואית ובגלל העיניין הגובר שלי ברפואה סינית התחלתי לרפרף באינטרנט על לימודי רפואה סינית בסין. מצאתי כל מיני קורסים "אינטנסיביים" של 3 חודשים לרפואה סינית בסיסית וקורסים נוספים של 3 חודשים כקורס מתקסם. קצת הופתעתי כי אני יודעת שבארץ לומדים את זה 4 שנים, ואני לא מצפה להכניס חומר של 4 שנים ב3 חודשים <למרות שמנסיוני זה אפשרי>. הייתי שמחה לשמוע דעה של מישהו מהתחום בנושא, ולהבנתכם מה תיהיה המשמעות של תעודה של קורס כזה מבחינת אופציות לעבודה? באיזה רמה קורס כזה ניראה לכם והאם שווה להשקיע בו?
גיל וינבאום | 08:59  14/04/10
שלום מירב, קורסי ההשתלמות בסין מיועדים לשני קהלים: סטודנטים בוגרי 4 שנות לימוד בישראל שנוסעים להעמקת הסטאז' הקליני. אנשים מן הישוב המעוניינים "לטעום" מהם לימודי הרפואה הסינית במקביל לשהות של מס' חודשים לטיול בסין. אין הקורסים הללו מכשירים מטפלים ברפואה סינית. אם תבדקי באתרי המכללות: לימודי הרפואה הסינית בסין נמשכים 5 שנים (ולעיתים אף יותר) זה מקצוע רציני שדורש השקעה והתמדה.... כך שאין קיצורי דרך. (וטוב שכך) מקווה שעזרתי, רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור