פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נתנאל | 05:56  04/06/10
שלום שמי נתנאל והייתי רוצה לדעת האם מכללת תלתן היא מכללה המספקת תעודה טובה לבוגרי מעסה מוסמך המשלב בחובו מעל ל7 טכניקות שונות .ושאלה שנייה האם עדיף לי ללמוד קודם עיסוי שוודי בסיסי ואחר כך להמשיך לתחומים אחרים בתודה מראש :)
גיל וינבאום | 11:46  06/06/10
שלום נתנאל, המכללה שציינת היא אחת מהמכללות העומדות בפיקוח של האגודה הישראלית לעיסויי וטיפולי גוף.ולכן מנהלת תוכנית רצינית ומפוקחת. לגבי ההמלצה האם כדי ללמוד מספר שיטות עיסוי או להתמקד בעיסוי שבדי ואז "לגדול": דומה הדבר לכניסה לבריכה: יש שמעדיפים לקפוץ ראש ולהתרגל למים ויש כאלה שמעדיפים להיכנס עד למתנים ולהתרגל, ורק אז להכניס את כל הגוף..... אין כאן, "נכון או לא נכון" אלא "מתאים או לא מתאים עבורי". לכן, התשובה היא בהתאם לאופי שלך. יש סטודנטים שנכון להם ללמוד כל שיטה בנפרד ולבנות את הידע הקליני שלהם בצורה מדורגת. יש סטודנטים אחרים, שנכון עבורם ללמוד מס' טכניקות במקביל. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור