פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום, אני מבררת עבור חבר שרוצה לעלות מארה"ב. האם יש תוכנית לימודים בשפה האנגלית? האם תעודה בנטורופתיה\רפואה משלימה תהיה מוכרת כבינלאמית? על מה צרך לשים לב? נשמח לעזרה- יכול לקבוע אם יעלה לארץ או לא...תודה!
גיל וינבאום | 13:40  02/08/10
שלום סימה, אני לא מכיר מכללה בישראל שמלמדת נטורופתיה באנגלית. יחד עם זאת, שפה לא אמורה להוות מכשול שאינו ניתן למעבר. מניסיוני, יש לנו סטודנטיות בקמפוס הטכניון ממג'דל שאמס- שלא ידעו לקרוא ולכתוב עברית וכיום הן מהמובילות בכיתתן. כך שהשפה לא אמורה להוות גורם מכריע. התעודה הניתנת בישראל היא ישראלית. ישנן מכללות להם הסדרים עם מכללות/ אוניברסיטאות בינלאומיןת לגבי הכרה בלימודים בישראל. אך אם חברתך מתכוונת לחיות ולעבוד במדינה אחרת- יהיה זה נכון יותר בעבורה ללמוד מראש במדינת הייעד בו היא רוצה לעבוד ולחיות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור