פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
יוסי | 11:51  23/08/10
שלום , אני מעוניין ללמופואנינוהתחברות ושא ין בקודם חוץ מסתם עה משלימה אין לי ידע ד לימודי אליו , חשבתי ללמוד רפלקסולוגיה ולשלב משהו אולי בנושא טיפולי , חשבתי אולי על איבחון לפי העין או על שילוב עם טווינה . אשמח אם תוכל לעזור לי , אני מהצפון מאזור טבריה הם יש מוסד שאתה ממליץ עליו. תודה מראש.
גיל וינבאום | 13:12  23/08/10
שלום יוסי, חובת גילוי נאות, אני מנהל את הקולג' לרפואה משלימה. לכן, אין זה מפתיע שאני חושב כי זהו המקום הנכון ללימודי רפואה משלימה. בצפון יש עוד מספר מכללות רלוונטיות לתחומים שאתה בודק: רידמ ואלימה לגבי בחירת תחום הלימוד: נוצר צורך לבנות מבדק התאמה ייעודי ללימודי רפואה משלימה כי במהלך השנים הוברר כי לא כל הנרשמים ללימודי רפואה משלימה אכן מתאימים להיות מטפלים. בנוסף לכך, התברר שישנם סטודנטים שנרשמו ללימודי מקצוע ברפואה משלימה מבלי לדעת יותר מידי לגבי התחום בו בחרו. כך נוצר מצב בו אנשים למדו הומיאופתיה והתכוונו ללמוד רפואה סינית. נרשמו לשיאצו וחשבו שזה עיסוי.... לכן, הוחלט בקולג' לרפואה משלימה לבנות מבדק התאמה ייעודי שיוכל לתת בידי הסטודנט המתלבט כלי אובייקטיבי לגבי התאמתו באופן כללי למקצוע טיפולי ולגבי המקצוע בתוך הרפואה המשלימה המתאים לו בפרט. כמו כן, אני ממליץ לגשת לפגישות ייעוץ בכל אחת מהמכללות, להתרשם מתוכנית הלימוד, המרצים והגישה הטיפולית וכך לקחת החלטה מושכלת. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור