פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום לכם ,אני מעוניינת בלימודי קורס טיפול בשיאצו לילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, השאלה שלי עד כמה המקצוע הזה הולך בשוק העבודה,האם כדאי ללמוד קורס זה? הרי יש לי עוד התלבטות לגבי אותו קורס רק שהטיפול בשיטה שונה,לפי שיטת רביב,מה הכי כדאי לי ללמוד ומה הכי כדאי בשוק עבודה? אני אודה לכם על כל תשובה שהיא..
שלום מייסם, את קודם כל צריכה להחליט במה את רוצה לעסוק בעתיד: האם כמטפלת במגע או כמטפלת בייעוץ או בכלים תרופתיים-טבעיים או במגוון כלים. אם בחרת במקצוע מגע, עלייך לבדוק מבין מקצועות המגע (עיסוי, שיאצו, טווינה ורפלקסולוגיה) מהו המקצוע הנכון ביותר עבורך. כדי לקבל את התשובות לשאלות הנ"ל אני מציע לפנות למס' מכללות מוכרות באזור מגורייך, לקבל ייעוץ פרטני ולקחת החלטה מושכלת. לגבי הטיפול בהפרעות קשב וריכוז.... מגע בלבד אינו יכול לטפל/ לרפא הפרעות קשב וריכוז. זוהי בעיה מורכבת עם פיתרון.... מורכב לא פחות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור