פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
תלמידה חדשה | 12:11  11/10/11
שלום רב, ברצוני ללמוד קוסמטיקה ורוקחות טבעית, האם ישנה אונ' שאפשר ללמוד אצלהם את התחום כמובן כתואר ראשון? התעניינתי במכללת תלתן אבל התעודה היא שלהם בלבד ולא מוכרת באיזשהו מוסד להשכלה גבוהה כדי להמשיך ולהתקדם משם לאונ' וכן הלאה... האם מכללת תלתן מוכרת וידועה בתחום? איך אני יכולה לדעת שזה המקום הנכון??? תודה מראש.
גיל וינבאום | 13:09  11/10/11
שלום לך, אין אוניברסיטה בארץ או בעולם שניתן ללמוד לתואר ראשון בקוסמטיקה. את יכולה ללמוד לתואר ראשון ברוקחות, אם יש לך את התנונים המתאימים... מפנייתך ניתן להבין כי אינך יודעת כ"כ מה הקריטריונים לכל אחד מהמקצועות, מהן הדרישות, אפשרויות התעסוקה העתידיים ועוד..... אני מציע לגשת למס' מכללות באזור מגורייך ולעבור ייעוץ פרטני, להבהרת הנושאים הנ"ל ולתאום ציפיות.... מכללת תלתן היא מכללה מוכרת. ב"רוקחות טבעית" אין קריטריונים או אגודה מקצועית ולכן גם אין הכרה בתוכנית. מקווה שעזרתי, רק בריאות, ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור