פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
סיגי | 07:18  28/03/12
שלום לך , רציתי להתעניין בלימודי סו-ג'וק . על איזה מכללה אתה ממליץ ?
גיל וינבאום | 09:54  01/04/12
שלום סיגי, התשובה אינה כ"כ פשוטה ואין תשובה אחת שהיא נכונה לכל מתעניין. כיוון שלכל סטודנט יש אופי שונה ומטרות שונות, מן הסתם גם המקום המתאים עבורו יהיה שונה. יחד עם זאת, בבואך לבדוק את המכללות על הפרמטרים הבאים: 1. מי מרכז את המגמה, ומהו הריזומה המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו 2. מהו גודלו של סגל ההוראה והרקע המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו. 3. מהו החזון של תוכנית הלימוד, האם הוא עומד בקו אחד עם החזון שלך? 4. האם מתקיים שדה קליני (סטאז')? 5. היכן מתקיים השדה הקליני ומה היקפו? 6. כשמדובר בשנות לימוד קלנדריות, כמה שעות לימוד לומדים בכל שנה? 7. האם למכללה יש כבר בוגרים בתחום והאם הם עובדים במקצוע? 8. האם יש מחלקת השמה שעוזרת לסטודנט במציאת עבודה? 9. להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, ולהתרשם מאיכות העברת השיעורים והאווירה בכיתה 10. לשבת בקמפוס, לעצום עיניים ולהרגיש מה המקום "משדר" לך מבחינת תחושות הבטן. כך שאין קיצורי דרך- מדובר בהחלטה שתשפיע על עתידך ולכן חשוב שתלכי למספר מכללות ותעברי על הסעיפים המופיעים בתשובתי זו. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סיגי | 19:52  31/08/12
ממליצה לך לברר לימודי סו-ג'וק במכללת תהילה
סגור