פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ד"ר וינבאום שלום רב, אני לומדת במכללת רידמן בירושלים ושקלתי לעבור לקולג' לרפואה משלימה. א. האם המל"ג מכיר בקולג'? האם התואר הראשון מוכר? ב. מה אני צריכה לעשות כדי לעבור לקולג'? במה הדבר תלוי? ניתן להגיע להתרשם? ג. האם ניתו לצמצם את ימי הלימוד ליום בשבוע? (כמה כיתות יש שם?)אשמח אם תוכל להתייחס לכל שאלותיי. תודה רבה, שלומית.
גיל וינבאום | 08:11  08/04/12
שלום שלומית, אין מכללה לרפואה משלימה בישראל שמוכרת ע"י המל"ג. הסיבה לכך היא שהמל"ג החליט שבשלב זה אין לו את הכלים הנחוצים להכיר בתוכניות הלימוד ברפואה משלימה ולכן הוא נמנע מכך. לכן, כיוון שתוכניות הלימוד אינן מוכרות ע"י המל"ג- אין המכללות לרפואה משלימה (בלי יוצא מן הכלל) מוכרות ע"י המל"ג. כמובן שאין בכך להעיד על רמת הלימוד, המרצים, התכנים או הדרישות בתחום. לגבי מעבר בין מכללות: כיוון שאני מנהל את הקולג' לרפואה משלימה וגם את הפורום הזה, אין זה איה ונכון שאעשה פרסום למכללה שבראשה אני עומד. את מוזמנת להיכנס לאתר המופיע בסוף ההודעה, ליצור קשר עם מזכירות הקולג', אני בטוח שיענו לך על כל השאלות ויותר מכך. חג שמח. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
תודה ד"ר וינבאום
סגור