פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום! אני מעוניינת להתחיל ללמוד רפואה משלימה בשנה הקרובה. חשוב לי שמשך הלימודים יהיה שנה ולא יותר, ובתחום שאוכל לעבוד בו כמשרה צדדית (כמובן שגם תלוי לאן עניינים יתגלגלו...) חשבתי על עיסוי/טווינה/דולה ואני בטוחה שיש עוד הרבה שאני לא מכירה. אלו תח' ניתן ללמוד בשנה, ואלו מקומות מומלצים באיזור המרכז?
גיל וינבאום | 08:33  29/04/12
שלום לך, לימודי רפואה משלימה הם לימודים המקנים ידע רב, והופכים במהרה לדרך חיים. מהשאלה שלך ניתן לדעת רק את מסגרת הזמן- שנת לימודים אחת. לא ניתן לדעת האם את אוהבת מגע או לא? האם את נרתעת מדם או לא(דולה)? האם את רוצה להיות שכירה או עצמאית? מהן החוזקות שלך? מהן החולשות? ועוד... כיוון שכך, אני ממליץ לך ללכת למספר מכללות באזור מגורייך ולעבור ייעוץ אישי מקצועי. כך ילקחו בחשבון כל הפרמטרים החשובים בהחלטה. זה אומנם דורש זמן, אך בצומת החלטה כה חשובה זה מתבקש. מקווה שעזרתי, רק בריאות ד"ר גיל וינבאום (ND-CAׂ wwww.mashlima.co.il
סגור