פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שאלה שמעסיקה אותי מאוד , לימודי תזונה ברידמן הם הרי לימודי תעודה ולא תואר,שבמציאות של היום לא מסתכלים כל כך על תעודה. האם שווה להשקיע 3 שנים ברידמן ? יש תעסוקה ? תודה ..
ד"ר גיל וינבאום | 17:20  19/08/12
שלום לך, בלי כל קשר למכללה הספציפית שבחרת ללמוד בה, אני באופן אישי ממליץ לכל המתעניינים בתזונה הוליסטית/ טבעית, להשקיע עוד קצת וללמוד נטורופתיה. נטורופתיה היא שיטת טיפול רב תחומית הכוללת בתוכה את התזונה ההוליסטית ולכן נטורופת הוא גם תזונאי הוליסטי. לימודי נטורופתיה כוללים גם לימודי תוספי מזון, צמחי מרפא, פרחי באך, ארומתרפיה, רפואת גוף נפש, טכניקות מגע, כלים אבחוניים שונים ועוד... לימודי תזונה הוליסטית מתמקדים בלימודי תזונה כעיקר. בנוסף, לומדים תוספי מזון וצמחי מרפא (ללא לימוד שיטות האבחון והטיפול הנוספות הנלמדת במסגרת הנטורופתיה). כיוון שלנטורופת יש גם כלים טיפוליים רחבים ומגוונים יהיה לו קל יותר למצוא עבודה ולהשתלב במרפאות, קופות חולים, בתי חולים ומרכזים מולטי-דציפלינים. אין זה אומר שאת תסיימי את הלימודים ותהיה מובטלת כתזונאית הוליסטית , אך את תצאי לשוק העבודה שבידייך פחות אופציות. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור