פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום, רפואה סינית מאד מעניינת אותי על כל רבדיה ובדגש על מה שנקרא "דיקור קוסמטי" וגניקולוגיה סינית. אציין שאני בחור צעיר, 21 וחצי ושההתעניינות שלי בתחום התחילה רק לאחרונה. אשמח לקבל משוב ופרטים על רמת הלימודים בקמפוס ברושים וכמו כן על גובה שכר הלימוד הממוצע לשנה, שכר ממוצע לטיפול בקליניקה פרטית/קופ"ח ואפשרויות תעסוקה עתידיות בדגש על האם ישנה תעסוקה בבתי חולים, אם כן - מה השכר המוצע שם?. אודה להתייחסות, דדי.
ד"ר גיל וינבאום | 10:54  28/08/12
שלום דדי, אני שמח שבחרת ללמוד תחום שהוא גם עיסוק וגם דרך חיים. המכללה שבחרת היא מכללה מכובדת ורצינית והיא אחת המכללות שמוכרות ע"י האגודה לריפוי סיני- מסורתי. לגבי שכ"ל לאורך מסלול הלימוד- עלייך לברר מול המכללה עצמה. כמטפל בקליניקה פרטית, השכר נע בין 180 ש"ח - 350 ש"ח, הכל בהתאם לניסיון ורמת ההצלחה שלך בטיפולים. כמטפל בקליניקה ציבורית השכר הוא סביב ה-80 ש"ח לטיפול (ז"א 160 ש"ח לשעה כיוון שבקליניקות ציבוריות הטיפולים קצרים יותר). מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום (ND-CAׂ) WWW.MASHLIMA.CO.IL
סגור