פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רינת ציקורל | 21:23  13/02/13
היי שמי רינת, יש לי תואר ראשון בתעשייה וניהול, תעודת חשבת שכר בכירה, תעודת הנה"ח וניסיון של כ 12 שנה. אני מעוניינת לעשות שינוי וללמוד משהו שאני באמת באמת אוהבת ומתחברת, שזה בתחום הרפואה המשלימה ובעיקר לילדים/ תינוקות. מאידך יש לי משפחה ( 3 ילדים) ואני חייבת ללמוד במקום קרוב למקום מגורי (חולון), מאיפה אני יכולה לשאוב את מלוא האינפורמציה ? לגבי ההסבה המקצועית? איזה תחום כדאי לבחור? האם כדאי לשלב מספר תחומים בו זמנית ?
ד"ר גיל וינבאום | 10:44  05/03/13
שלום רינת, השאלה שלך היא כללית, אך אנסה לענות עליה. אני ממליץ לגשת למספר מכללות באזור מגורייך ולעבור אבחון/ מבדק התאמה וכך לברר מהו המקצוע המתאים לך בתיור מבין מגוון המקצועות הקיים בעולם הרפואה המשלימה. לאחר שבחרת את תחום הלימוד, עשי טבלה מסודרת ובדקי שוב במספר מכללות את הפרמטרים הבאים: 1. מי מרכז את המגמה, ומהו הריזומה המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו 2. מהו גודלו של סגל ההוראה והרקע המקצועי, ההשכלתי והקליני שלו. 3. מהו החזון של תוכנית הלימוד, האם הוא עומד בקו אחד עם החזון שלך? 4. האם מתקיים שדה קליני (סטאז')? 5. היכן מתקיים השדה הקליני ומה היקפו? 6. כשמדובר בשנות לימוד קלנדריות, כמה שעות לימוד לומדים בכל שנה? 7. האם למכללה יש כבר בוגרים בתחום והאם הם עובדים במקצוע? 8. האם יש מחלקת השמה שעוזרת לסטודנט במציאת עבודה? 9. להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, ולהתרשם מאיכות העברת השיעורים והאווירה בכיתה 10. לשבת בקמפוס, לעצום עיניים ולהרגיש מה המקום "משדר" לך מבחינת תחושות הבטן. כך שאין קיצורי דרך- מדובר בהחלטה שתשפיע על עתידך ולכן חשוב ללכת למספר מכללות ולעבור על הסעיפים המופיעים בתשובתי זו. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור