פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום רב, אני מאוד מאוד רוצה להתחיל לימודי רפואה סינית, אך מכיוון שאני עובדת במשרה מלאה ומקום עבודתי לא מאפשר לי לצאת ליום/יומיים מלאים, האם קיימת דרך נוספת ? האם בקולג' לרפואה משלימה יש מערכת שעות שונה ? קשה לי לוותר על תחום זה ולהתפשר על משהו אחר, אבל מצד שני אני לא יכולה בשלב זה לעזוב את מקום עבודתי. תודה רבה !
אגב, גם טווינא יכולה לעניין אותי, היות שמדובר בחלק נכבד מתוך הרפואה הסינית. תודה !!
ד"ר גיל וינבאום | 16:57  24/10/13
שלום לילך, אני שמח שבחרת ללמוד רפואה סינית, לימודים שהם גם דרך חיים. יש לא מעט מכללות מצויינות לרפואה סינית בהן את יכולה ללמוד ולשלב בין עבודה ולימודים. אני מציע שתפני למספר מכללות באזור מגורייך, תקבעי פגישות ייעוץ שבהן היועצים יתאימו לך מערכת שתתאים לך למארג החיים בו את נמצאת. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) www.mashlima.co.il
סגור