פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
יפית אליאב | 15:26  12/12/13
שלום רב, הינני סטודנטית למדעי הרפואה באוניברסיטת תל אביב. אך מאוד מתחברת ונמשכת לעולם הטבעי והנטורפתיה. אולם מכיוון שבישראל לא ניתן תואר ד"ר N.D. לנטורפתיה החלטתי להתחיל את לימודי ממדעי הרפואה. כרגע אני מתחבטת באיזה מסלול להמשיך לאחר סיום התואר כיוון שהמטרה שלי לקבל ידע מעמיק בעולם הריפוי וגם להיכנס לשוק העבודה באופן בטוח. חשבתי להמשיך לתוכנית הארבע שנתית ולסיים רפואה ורק לאחר מכן להשלים את לימודיי עם נטורפתיה אך המסלול נראה לי מייגע ואינני מתחברת כל כך לעולם הקונבנציונלי. אשמח לשמוע על מסלולים ואלטרנטיבות אחרות אם יש ולקבל כל עצה שיכולה לכוון אותי. תודה רבה מראש!
ד"ר גיל וינבאום | 14:04  18/12/13
שלום לך, הדילמה שאת עומדת בפניה היא מוכרת וידועה. סטודנטים רבים מתחבטים בשאלה האם ללמוד תואר אקדמי או תואר מקצועי. לצערי בארץ עדיין לא ניתן לשלב בין שניהם. אם את סובלת בלימודי התואר ורואה את עתידך כמטפלת ברפואה משלימה, אני ממליץ כי תלמידי רפואה משלימה ותשלימי תור ראשון במקביל/ אחרי הלימודים. לרוב המכללות יש אפשרות להשלמה לתואר ראשון דרך אוניברסיטת חיפה, לדעתי, השילוב הזה הוא הנכון ביותר עבורך. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום ND-CA WWW.MASHLIMA.CO.IL
בלה | 18:51  26/12/15
מה הכוונה להשלים לתואר דרך אוניברסיטת חיפה, מה יהיה סוג התואר? אשמח להסבר
סגור