פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
כן נרשמתי ומאוד ממליצה
ד"ר גיל וינבאום ND | 12:33  02/12/14
שלום סימה, שמח לקרוא שאת מתחילה את צעדייך הראשונים בעולם הרפואה המשלימה. מקצוע שהוא גם דרך חיים. בהצלחה. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום ND-CA WWW.MASHLIMA.CO.IL
היי סימה, אני בהתלבטות לגביי רישום למכללה. אשמח ליצור איתך קשר ולשמוע חוות דעת :)
מאוד ממליצה על המסלול ועל המכללה , רמה גבוהה מאוד ומספקת לימודים מאוד מגוונים מקבלים תמורה מאוד גדולה בתמורה לשכר לימוד. אני התעייפתי פשוט מהנסיעות אחרי 2 סמסטרים ולצערי פרשתי כי אני מהצפון הרחוק וכל עניין התחבורה מאוד לא מפותח וידידותי בלשון המעטה. מאז לא מוצאת מכללה ברמה כזו בהצלחה:)
היי סימה, שמי עדי ואני מאוד מתלבטת בבחירת מכללה ללימודי נטורופתיה באוקטובר הקרוב. האם את מדברת על וינגייט ביה"ס למדריכים או המכללה האקדמית MEDIWIN? אשמח מאוודד אם יש אפשרות ליצור עימך קשר במייל או פלאפון לעוד מעט מידע על הלימודים בוינגייט (:
מכירה את ההתלבטות אבל אם כבר בחרתי אז בחרתי בהכי ..לא בשלוחה של רפי קרסו שהתרשמתי מהם מאוד אבל מבחינת המיקצועיות וינגיט בה"ס למאמנים זוהי ההמלצה , קצת בעייתי לפרסם בפורום הזה מייל או נייד אבל כל שאלה שיש אשיב בפורום בשמחה .
Adidi_sommer@walla.com זהו המייל שלי. מאוד מאוד אודה לך אם תוכלי לשלוח לי מס' טלפון או הודעה בכדי לשמוע עוד מעט פרטים על הלימודים במכללה כיוון שלא הצלחתי ליצור קשר עם אף סטודנט במכללה יום טוב(:
סגור