פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
טל | 10:21  15/02/13
היי, אני מעוניינת ללמוד רפואה באיטליה, אבל לפי מה שהבנתי מבחן הכניסה הוא בעוד חודשיים, ואני לא אספיק ללמוד כדי לעבור אותו.. מה שרציתי לשאול היא האם יש אופציה ללמוד כאן שנה א' ביולוגיה ואז להמשיך ללמוד רפואה באיטליה\ בחו"ל? תודה ושבת שלום :)
Moshe | 09:21  17/02/13
שלום אתחיל בכך שאציין שתוכלי להצטרף לתוכנית ההכנה שלנו לקראת אפריל. לגבי ביולוגיה- לרוב זה לא מסתדר. בברכה דר משה כהן
שלום, ניתן ללמוד באיטליה רפואה בשני מסלולים: מסלול בשפה אנגלית - המבחן יתקיים בתאריך 15.4.2013ונראה לי בלתי אפשרי להכין סטודנט בטווח זמן כל כך קצר במידה ולסטודנט אין רקע במדעים בשלב זה. מסלול בשפה איטלקית - השנה המבחן הוקדם לתאריך 23.7.2013 ובמידה ובשלב זה אין לסטודנט אפילו רקע או כמות שיעורים מספקת באיטלקית הסטודנט בבעיה לדעתי. לשנה הבאה 2014 - מבחן הכניסה יתבצע בחודש אפריל בשני המסלולים. לצורך כך נפתחת מכינה בתאריך 1.8.2013 עד לסוף ינואר בארץ. לאחר מכן יצאו כל הסטודנטים כרגיל למכינה באיטליה למשך חודשיים (פברואר - מרץ). בתום המכינה יגשו למבחני הכניסה בחודש אפריל. סטודנט שבוחר ללמוד תואר בביולוגיה בארץ, יאלץ לעבור מבחן כניסה באיטליה כמו כל סטודנט אחר (כמובן שיהיה לו רקע אקדמי מצויין בכדי לגשת למבחן הכניסה), לאחר שעבר את מבחני הכניסה מגישים בקשה לפטורים . יש לי לא נעט סטודנטים שקיימו מסלול כזה וקיבלו בין שנתיים לשלוש שנים פטורים. לפרטים נוספים 03-5354449 או באימייל שלי. בבקשה. דותן.
סגור