פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
ר.מ | 09:06  22/08/14
שלום. אני סטודנטית למערכות מידע ומשפטים באוניברסיטת חיפה רוצה ללמוד רפואה בארץ.. יש לי ציוני בגרות טובים ופסיכומטרי 632 (אני מתכוונת לעשות עוד הפעם)... איזה דרכים יש על מנת להגיע לחלום שלי? חוץ מקבלה על סמך תואר אקדמי.. יש לי את הפוטנציאל ללמוד ואני גם כן רוצה ללמוד רפואה בכל מחיר לכן אני מתכוונת לעשות את הכל על מנת להתקבל וללמוד רפואה ולהגשים את החלום שלי.. אני רוצה מידע לגבי איך אפשר להתקבל לאוניברסיטאות שמלמדות רפואה בארץ ובפרט לטכניון (כי אני מעוניינת ללמוד בטכניון).. גם רוצה מידע לגבי הלימודים עצמם (בטכניון) והקורסים, רמת הקושי, לחץ, רמת לימודים, אפשרות שילוב עבודה. החיים אחרי סיום הלימודים, חיי העבודה ביחס לבת.
שלום עם הנתונים שהצגת, הקבלה לרפואה בלתי אפשרית וטעונה שיפור רב. אני ממליץ לך לשקול לימודים בחו"ל כפי שאני עצמי עשיתי. במהלך השנים ללמודי רפואה בחו"ל ניתן לחזור לאוניברסיטאות בישראל, לרוב על בסיס מקום פנוי. בברכה ד"ר משה כהן
סגור