פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
ליה | 10:52  03/09/14
שלום, שמי ליה, השנה אני מסיימת את כיתה יב. ניגשתי לבחינת הפסיכומטרי וקבלתי ציון הולם ללימודי רפואה, נוסף על כך קיבלתי פטור משירות צבאי עקב סיבות רפואיות. מאז שאני זוכרת את עצמי, רפואה הייתה האהבה הכי גדולה שלי, אימי עובדת במיון שניידר והייתה לי האפשרות להיחשף לעולם הרפואה מקרוב, ואם לא די בכך אני מתנדבת ומדריכת עזרה ראשונה בארגון מגן דוד אדום. שאלתי הינה האם ניתן להתקבל ללימודי רפואה באחת מהאוניברסיטאות בארץ לפני גיל 20? הייתי מאוד רוצה ללמוד דווקא בישראל, ולנסות להימנע מלימודים בחול (יש לציין כי אני עומדת בדרישות הקבלה בכל הנוגע לציונים)
יבגני | 20:52  20/09/14
שלום, אני לא מכיר הגבלות של גיל כתנאי קבלה (יכול להיות שיש אבל לא ראיתי). תבדקי באתרים של אוניברסיטאות את תנאי הקבלה המדוייקים אשר קצת שונית בין מוסדות האדקמיה בארץ. באונ' בן גוריון (בבאר שבע) יש מסלול שנפתח לפני כמה שנים בודדות הנקרא "Pre Med". אם מסיבה כזאת או אחרת לא תוכלי להתקבל למסלולי רפואה "רגילי"" מסלול זה מאפשא לך להיתקבל "על תנאי" במובן מסוים. את מתחילה ללמוד את מדעי היסוד ואחרי שמסיימת את החובות האקדמיים ועומדת על סף ציונים הדרוש, את עוברת ללמוד רפואה. עוד מסלול שקיים זה ללמוד מקצועה פרה-רפואי (כיומיה ביולוגיה וכו') לתואר ראשון ואז לנסות להתקבל למסלול 4 שנתי באונ' ת"א או בצפת.כדי להתקבל לפי מסלול הזה את צריכה לעשות מבחן GRE, לקבל ממוצע מסוים של התואר, ראיונות קבלה... ותקחי בחשבון שיש תחרות מאוד גדולה במקרה הזה כי למסלול מסוג האחרון נפתחים מעט מקומות. אם יש לך שאלות ספציפיות שעליהם את לא מוצאת את התשובות באתרים של האוניברסיטאות, יש להם מדור רישום. אני ממליץ לך לפנות אליהם במייל או טלפון (שאת יכולה למצוא באתר האינטרנט של המוסד) ולברר. המון בהצלחה!!!
סגור