פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
הי, אני מעוניינת להרשם לתוכנית ללימודי רפואה לבוגרי תואר ראשון. עדין לא עשיתי מבחן GRE. יש לי תואר ברוקחות מ 2001 ותואר שני בפרמקולוגיה מ 2004. בהתחשב בכך שהתארים לא מהזמן האחרון, בגילי (38), ובמצבי המשפחתי (נשואה +2), האם יש לי סיכוי ריאלי להתקבל?
שלום לדעתי תוכלי לדעת רק לאחר GRE שהרי זהו הפרמטר החשוב לקבלתך בברכה ד"ר משה כהן
היי קרן ראיתי שכתבת שיש לך תואר ברוקחות וגם אני מאוד מעוניינת ללמוד רוקחות רציתי לשאול היכן למדת והאם את מרוצה מהמקצוע? תודה קרן
הי קרן, אני באופן אישי לא מיציתי את עצמי בתלום והיום לא הייתי עושה את הבחירה הזאת. יםאבל זה מאוד אישי. גם הלימודים לא מספיק רציניים בעיני (למדתי באונ העברית)
סגור