פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
רוני | 23:24  19/02/15
שלום, אחרי שהבנתי שבארץ כניראה לא אתקבל ללימודי רפואה, החלטתי לחפש מוסדות לימוד בחו״ל. במהלך החיפושים ראיתי שיש אפשרות ללמוד רפואה באנטיגואה בקריביים, אך בשום מקום לא כתוב על תנאי הקבלה שם, ואילו מבחנים עליי לעבור על מנת להתקבל. אשמח לתשובה (:
גיל | 18:54  24/04/15
רוני שלום , אני סטודנטית שנה שניה לרפואה באוניברסיטה בברנו ברפובליקה הצכית ואני מחפשת כעת לעבור לאוניברסיטה אחרת ולהמשיך את הלימודי הרפואה שם. אני מתעניינת בהרבה מקומות וחלקם בקריביים אשמח לעזור ואולי שאותה נשימה את תעזרי לי כי הרבה מידע על הקריביים לא מצאתי אבל אולי נצליח לעזור אחת לשניה. אשמח עם תצרי איתי קשר או בפייס או במייל שלי איך שנוח לך . תודה ובהצלחה , גיל
היי גיל | 00:10  02/07/15
היי, אשמח שנעזר אחת בשניה וכמובן שתהיה לך המון הצלחה המייל שלי: roniz26493@gmail.com
סגור