פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
https://www.facebook.com/events/1130986730347036/ דף האיוונט בפייסבוק אנחנו שמחים ונרגשים להזמין אתכם ליום ההיכרות למועמדים לרפואת שיניים 2017 באוניברסיטה העברית בירושלים! על מנת שנוכל להיערך בהתאם, נבקשכם לאשר את השתתפותכם בלינק מטה, כמה שיותר מהר – על מנת להבטיח את מקומכם: https://goo.gl/forms/iVb2RfkiIgjUKLBl1 במהלך היום נספר לכם על הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית, על תהליך המיון והקבלה (חוויות אישיות, הסברים על התהליך שאתם עתידים לעבור, סטטיסטיקות ושבירת מיתוסים), על תכנית הלימודים החדשה, על ההווי הסטודנטיאלי בירושלים, נדבר על מה שעזר לנו להגיע לכאן, נביא לכם דוגמאות לשאלות משאלון אישי ונשיב על כל השאלות שלכם. זו ההזדמנות שלכם לשמוע מאתנו וללמוד עוד על הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, ושלנו לחלוק אתכם את החוויות, הידע והתובנות שעלו במעלה הדרך :-) האירוע יתקיים ביום ביום חמישי ה-4.5.17 באוניברסיטה העברית, קמפוס עין כרם - ביה"ח הדסה עין כרם. נפגש ברחבת מגיד (הרחבה המרכזית, שילוט יהיה במתחם ביום ההיכרות) ומשם תונחו על ידי הסטודנטים להיכן ללכת. כל הנרשמים והמשתתפים ביום ההיכרות יקבלו בהמשך קבצים שהמחזור שלנו אסף והכין במיוחד בשבילכם! **לו״ז** 14:30-15:00 - התכנסות ברחבת מגיד,ורישום 15:00-16:00 - שיחת פתיחה, הסברים על הפקולטה ועל התכנית החדשה 16:00-16:15 - חלוקה לקבוצות,הפסקה קצרה 16:15-17:30- בקבוצות- פורום ומענה על שאלות, חוויות אישיות וכו' אז, מה להביא? דף, עט, אופטימיות רבה ואנרגיות חיוביות :-)
סגור