פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
עודד | 10:58  30/06/09
שלום אני שוקל ללמוד צילום ורציתי לקבל המלצות למקומות לימוד בארץ אם יש.. בינתיים הבנתי מחברים שבין הטובים זה ויצו חיפה .מישהו יכול לאשר או לתת המלצות אחרות? תודה!
מנהל פורום | 16:48  02/07/09
היי עודד מאוד ממליץ על הדסה ירושלים וכמובן על בצלאל. אביתר
נוגה | 10:12  06/07/09
היי עודד, אני גרה בתל אביב ולכן אני לא יודעת להגיד לך אם ויצו חיפה טובים או לא. אני לומדת במדרשה לאמנות (במכללת בית ברל ליד כפ"ס) שנה שנייה (בהזדמנות הזאת אני מאחלת לעצמי הצלחה במבחנים ;-). מה אתה יכול למצוא במחלקה לצילום? בהתחלה לומדים את היסודות התיאורתיים והעיוניים ויש, איך לא, גם פרקטיקה שבאה לידי ביטוי בעבודות, תערוכות ועבודות. השנה השלישית שאליה אני נכנסת, נחשבת למתמחים בצילום שזה אומר בעיקר שאנחנו מתמקדים בשיפור ההיבטים הטכנולוגיים והיישומיים מבחינה מקצועית ואמנותית. אני מאוד מאוד נהנית מהלימודים כאן כי כולנו מגובשים ואני ממש מרגישה שינוי ממש גדול מבחינה מקצועית מאיך שהגעתי לפה ומהרמה שלי היום. לא יודעת איך זה בשאר המקומות, אבל אם אתה רוצה להרגיש אמן במקביל ללימודים אז זה המקום. אם אתה רוצה גם לפתח קשרים ואפילו לשלב עבודה שקשורה לצילום, יש לך פה אחלה הזדמנות לעשות אז זה. כי מי שמוכשר (ולא חסרות דוגמאות כאן) הצליח להתפתח מקצועית בתחום גם מעבר ללימודים. אבל למה שלא תבוא לראות בעצמך? אני חושבת שאפילו צריך להיות בקרוב יום פתוח. כדאי לך לבדוק עוד פרטים באתר של המכללה. נוגה
סגור