פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
לימור | 09:30  26/10/09
סיימתי שירות צבאי ואני מעוניינת ללמוד בשנה הבאה. בתיכון למדתי אמנות ומאוד אהבתי את התקופה הזאת. בכלל, די מדגדג לי כבר לחזור ללמוד אחרי שבצבא לא יצא לי כ"כ לעסוק בתחביבים שלי (ציור ורישום). איך אפשר להתקדם הלאה? אני מתכוונת אם יש מקומות מומלצים ללמוד בכיוון של ציור ורישום? אפשר לגם לעסוק בזה אחרי הלימודים?
מנהל פורום | 11:38  27/10/09
היי לימור כן כמובן שניתן ללמוד אמנות . נסי כמובן בבצלאל,שנקר או המדרשה לאמנות שנותנת לך גם תעודת הוראה איתה תוכלי כמובן ללמד. בברכה אביתר
מיקי | 14:09  27/10/09
כדאי לך לברר עוד פרטים על המדרשה לאמנות (גם באתר שלהם) על לימודי תואר ראשון בחינוך לאמנות. אני למדתי שם והיה אחלה מכל הבחינות והאמת שאני גם מתגעגע לשיעורים שהצליחו לרתק אותי (ותאמיני לי שזה לא קל), ליצירה בכיתות העבודה, לתערוכות ואפילו לדעת לקבל ביקורת (בונה) על מה היצירות שלך. כמו שמנהל הפורום הזכיר, את גם מוציאה תעודת הוראה ועצם השילוב של אמנות והוראה כבר נותן לך יתרון על פני סטודנטים שלומדים במקומות אחרים ועלולים להיתקל בקשיים במציאת תעסוקה.
סגור