פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
רונן | 08:06  29/10/09
שלום רב, אני החלטתי לקחת קורס גרפיקה ממוחשבת קצר. יש מספר מכללות באיזור שלי (השרון) שמנהלות קורסים בתחום הזה, ההתלבטות שלי היא האם זה לא ``סיכון`` - לקחת קורס במכללה שהיא לא מפוקחת או מוכרת, והקורס לא מטעם התמ``ת? האם יכול להיות שהרמה והלימודים לא מספקים בשוק לאחר מכן? כיצד מבררים ובודקים דבר כזה? אני אודה מאוד למי שיוכל לענות לי .
מעיין | 00:13  08/11/09
לדעתי בשביל תעסוקה יש מצב שקורס במכללה לא מוכרת בהחלט יספיק אבל בתנאי שקודם תעשה בירור במקומות עבודה פוטנציאלים באשר לתוכנות שהם דורשים בקריטריונים לתפקיד. למשל: אני אישית למדתי קורס מקיף בגרפיקה במכללה כשנה, יצאתי טובה מאוד בתחום אבל , למדתי על PC ולא מקינטוש שמסתבר בסיסי ביותר. כמו כך חלק מהתוכנות שלמדתי לא בשימוש בכלל ואילו אחרות שבשימוש לימדו בחפוז. כך שה"סיכון" קיים אבל פחות עם תכין שיעורי בית בתחום דרישות השוק ותדרוש שיכללו את החומר השימושי בלימוד עצמו. בהצלחה רבה!
מנהל פורום | 16:50  08/11/09
היי רונן. אין ספק שעדיף לקחת סילבוס רציני כמו של התמ"ת. ישנה מכללה אחת שמאושרת לנושא וזו מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב. הייתי ממליץ לך על אחרות אך אני לא מכיר. בדוק ותשווה מחירים. בידידות אביתר
אני מעדיף להיות בטוח שלא בזבזתי את הזמן על לימודים שלא יחשבו לי בכל מקום. למה להרוס לעצמך? קיצורי דרך לא יובילו אותך למקום שבאמת חלמת עליו.
סגור