פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
אורנה | 15:23  24/12/09
ערב טוב! אני מתעניינת בלימודים במדרשה לאמנות. שמעתי שיש שם תכנית מצויינים (מקווה שאני מדייקת בשם) שנותנת פטור משכר לימוד וכו'. מישהו שמע על התכנית הזאת במדרשה לאמנות במכללת בית ברל? אשמח לשמוע עוד פרטים אם מישהו יודע. תודה :-)
מנהל פורום | 15:08  25/12/09
היי אורנה חוץ מאויר שגם הוא מזוהם אני לא מכיר לימודים חינם ופטור משכר לימוד. אין שום דבר חינם במדינה הזו. נקודה. אולי משהו שעובר בפורום יעדכן אותי. חוץ מזה אחלה מחלקה עם מורים טובים בהצלחה
גלי | 10:04  28/12/09
אני לומדת במחלקה לקולנוע במדרשה לאמנות ואני יכולה לומר שיש גם דברים טובים שאולי בהתחלה קצת קשה להאמין שיש אותם, אבל וואלה, יש גם הפתעות בחיים :-) יש הרבה הטבות בתכנית המצטיינים אבל צריך לעבוד קשה בשביל זה. חלק מההטבות בתכנית המצויינים הן פטור מלא משכר לימוד למשך 3 שנים (אגב, תמורת התחייבות לעסוק בהוראה במשך 3 שנים מסיום הלימודים), תכנית לימודים מואצת, 3 שנות לימוד במקום 4 שנות לימוד ומתן עדיפות על ידי משרד החינוך בשיבוץ בסטאז' ובעבודה בתום הלימודים. החובות שצריך לעמוד בהם הם ממוצע ציונים 90 לפחות בכל שנת לימודים, הכנת פרויקט אישי במסגרת תרומה לקהילה ומה שכתבתי מקודם - התחייבות לעסוק בהוראה במשך 3 שנים מסיום הלימודים. אני אישית מקווה לעמוד בקריטריונים האלה כי נראה לי שזה בהחלט שווה את המאמץ -:) נראה לי שאם תתקשרי אליהם יוכלו לתת יותר פרטים ממה שאני כתבתי פה (למרות שניסיתי לתת כמה שיותר מידע).
סגור