פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
נעמה | 09:36  17/01/10
איפה יש לימודי אומנות בארץ שלא מחייבים תואר?
גלי | 09:48  18/01/10
יש לך כל מיני אפשרויות ללימודי אמנות שלא מחייבים תואר. זאת גם שאלה של מה את רוצה לעשות בעתיד ובאיזה תחום בדיוק את רוצה להתמחות. את יכולה לפנות לכיוונים של קורסים פרטיים אבל אני חושבת שיותר רציני זה ללכת למקומות עם מרצים ידועים בתחום האמנות, ללמוד במוסד שכולו סובב סביב לימודי אמנות. אני לומדת במדרשה לאמנות במכללת בית ברל שזה מוסד אקדמי עם אפשרויות ללימודי תואר ראשון ושני אבל יש גם אופציה ללימודי תעודה באמנות. אלה לימודים של ארבע שנים עם מרצים מאוד מוכרים מעולם האמנות. לומדים שם מגוון של תחומים (בגלל זה שאלתי במה את רוצה להתמחות), למשל ציור ורישום, וידאו ארט, פיסול, אמנות דיגיטלית. אם זה נראה לך, אני חושבת שכדאי לך לבדוק עם המדרשה לאמנות עוד מידע לגבי זה. אין לי ספק שזה יכול להתאים לך. המשך שבוע מקסים! גלי
אביתר | 19:18  29/01/10
היי נעמה . למה את רוצה ללמוד אמנות ? מדוע בלי תואר ? האם יש סיבה? לא שאני חסיד של תארים באמנות אך כשניתן לעשות את שני הדברים בקלות אז למה לא .? תמקדי אותי כדי שאוכל לתת לך עצה לעניין. אביתר
תואר דורש המון זמן ויש אנשים שאין להם את הזמן הזה, היא כנראה מעדיפה להתמקד בקריירה שלה, ולהתקדם לאט לאט בזכות הכישרון שלה. לימודים רק יעשירו לה את הידע. אני חושבת שאת עושה את הדבר הנכון, אם את כבר עוסקת באומנות עדיף לך לימודי תעודה.
נטע | 14:16  12/04/10
אני גם חושבת שאת עושה את הדבר הנכון, אין לך לאן למהר בטח ובטח אם יש לך כבר קריירה, ואת עושה את מה שאתה אוהבת. היום לימודי תעודה תעודה לא נופלים מלימודי תואר.
סגור