פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
הדס | 12:18  25/03/10
היי! אני מעט לא בקיאה בתחום ואשמח לקצת עזרה ממישהו שבקיא ומבין עיניין בתחום, אז ככה: אני מעוניינת ללמוד בבצלאל שנה הבאה וראיון קבלה קרב ובא- יש לי תיק עבודות שמכיל ציורים, צילומים, וציורים על קנבס, חלק מהעבודות גדולות, חלקן קטנות, חלק לאורך אחרות לרוחב- ואני תוהה איך בדיוק להציג את כל זה? האם מקובל וראוי להגיע עם תיקייה גדולה ופשוט לשלוף ממנה עבודה עבודה תוך כדי הראיון או שמא להכין מעין אוגדן גדול שבתוכו יונחו העבודות? או אולי מן סוג של קלסר עצום שבתוכו יהיה אפשר לדפדף בין העבודות? אני מתחבטת בסוגיה כבר די הרבה זמן- וכיוון שלא עברתי תחת מכינה כזאת או אחרת- פשוט אין לי מושג...:) אשמח מאוד אם תסייעו לי.
מנהל פורום | 11:23  10/04/10
היי הדס כל כך קשה על רגל אחת לתת לך את כל התשובות. יש לי הצעה מועילה שנוסתה על ידי לא מעט תלמידים. ד"ר בלה נוביצקי,מנהלת מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב נפגשת לשעה וחצי של יעוץ לקראת בחינה. היא בודקת את התיק ,ממליצה לך על עבודות ,ונותנת לך תובנה או שתיים. 1700700892 בהצלחה
סגור