פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
שלום לכולם, אני רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה קולנוע וטלויזיה ויש לי המוןןן שאלות... בינתיים אני בודקת את תל-חי כי שמעתי רבות על המקום ולפי מה שקראתי יש להם נסיון רב, שמעתי גם הרבה על ספיר אך המיקום קצת פחות קורץ לי. השאלה שלי היא לכמה מקומות עליי לנסות להתקבל?. אני מכוונת בעיקר למכללות מכיוון שאין לי פסיכומטרי ואני גם מעוניינת יותר בלמידה מעשית-האם תעודת הנדסאי נחשבת פחות מתואר ראשון באוניברסיטה? כמו כן, אשמח לשמוע עם מישהו כאן לומד\למד בתל-חי ויודע על המכללה והאם היא נחשבת בשוק העבודה? ויכול להמליץ לי על מכללות נוספות שיש להן מוניטין טוב בשוק. שאלה נוספת שיש לי היא עד כמה בעייתי זה שאני עוד לא יודעת במה אני הולכת להתמחות ולהתמקצע-בימוי\עריכה\צילום\הפקה מכיוון שהכל מעניין אותי ואני מקווה שתוך כדי פרוייקטים ומשימות אוכל לראות יותר לעומק במה אני טובה ומה אני אוהבת יותר?. אשמח אם תוכלו לענות לי לפחות על חלק מהשאלות, תודה ושבוע טוב :) מעיין
היי מעיין, אני לא מכירה את מכללת תל חי אבל אחותי לומדת במדרשה לאמנות במכללת בית ברל והיא מאוד מאוד מרוצה. המדרשה מאוד נחשבת ובשנה שעברה אפילו הציגו את פרויקט סוף שנה של אחותי בסנימטק בחיפה ובעוד איזה פסטיבל בינלאומי (היא היתה מאוד גאה...) יש להם לימודי תעודה בקולנוע של ארבע שנים (ולפי מה שהיא מספרת גם פתחו עכשיו תואר ראשון אבל לזה בטח צריך פסיכומטרי). אני לא בטוחה שיש שם התמחות בנושא ספציפי – אבל שווה לך לבדוק את זה מולם. שיהיה בהצלחה !
תודה רבה על ההיענות, אני אבדוק את זה :)
סגור