פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
שולי | 07:51  09/08/11
שלום! אני גרה באזור הדרום, אני רוצה ללמוד לימודי תעודה לאומנות בתחום אומנות ויצירה, במכללת קיי בבאר שבע סגרו את הקורסים ללימודי תעודה. יש את מכללת אחווה מישהו מכיר את המכללה, המלצות עדין רחוק לי ואין לי רכב אאלץ להסתדר עם תחבורה ציבורית הקורס פעמיים עד שלוש בשבוע אך מצד שני בסמינר הקיבוצים לימודי תעודה לאומנות הוא יום אחד וש אוטובוס ישיר לת"א. השאלה איזה מכללה טובה יותר ומה כדאי יותר מבחינת ריחוק ותחבורה. לעזרתכם אודה .
אביתר | 14:47  09/08/11
אחווה היא מכללה מוכרת ומוערכת אינני יודע מה קורה שם לגבי לימודי אמנות כדאי שתגיעי למקום ותראי מה קורה שם מבחינת תוכנית לימוד מורים וכו....
רועי | 15:15  10/08/11
אחי למד באחוה תואר ראשון (שלוחה של אב"ג) הוא סיפר על קמפוס נעים, פתוח, מאוד מתאים לאווירת היישובים שעוטפים אותו. לגבי המסלול שחיפשת. קיבלתי פלייר הביתה והתקשרתי לברר. קודם כל, ענו ממש מהר. שנית, מדובר על לימודים בין שנתיים לשלוש לתעודת מדריך לאומנות (מוסמך או בכיר). הלימודים כוללים גם קורסים עיוניים מתוך האקדמיה וגם סדנאות מעשיות כמו צילום, קרמיקה, מנדלות. כרגע, אני אישית עוד בהתלבטות לגבי המסלול בכלל (אולי ללכת בכלל ללמוד עו"ס). בקיצור, לשאלתך, הבנתי שזו מכללה טובה, עם יחס טוב לסטודנטים ותוכניות מאוד מקצועיות.
שולי | 17:30  10/08/11
רועי תודה רבה על התשובה ועל האינפורמציה המקיפה.
מנהל פורום לימודי אמנות | 13:00  14/06/12
אם מדובר על תחבורה הרי מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב נמצאת ליד תחנת הרכבת סבידור ארלוזרוב. לשיקולך
סגור